« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici 4.b razreda s učiteljicom Ivanom Bašić sudjelovali su na Festivalu prava djece
Učenici 4.b razreda s učiteljicom Ivanom Bašić sudjelovali su na Festivalu prava djece s ciljem podsjećanja na obvezu koju su potpisivanjem Konvencije preuzele zemlje svijeta. Festivalom se želi, prije svega, skrenuti pozornost na prava djece i mladih koristeći alate filmske umjetnosti te brojne mogućnosti koje nam osiguravaju kreativnost i stvaralaštvo. 12. izdanje Festivala prava djece fokusirano je na temu mentalnog zdravlja djece. Mentalno zdravlje kod djece i mladih doprinosi lakšem školovanju, gradi otpornost na stres, te pruža samopouzdanje za samostalno traženje pomoći, stoga je važan čimbenik u djetetovoj uspješnosti i u kasnijoj dobi. Međutim, problemi s mentalnim zdravljem većinom nastaju u mladosti, i to tijekom razdoblja školovanja.
Djeca i mladi iz filmskih družina i klubova diljem Hrvatske sudjelovali su u stvaranju filmova koji progovaraju o temama koje su njima važne, bliske i poznate. Ovogodišnji filmovi birani su iz programa Revije hrvatskog filmskog stvaralaštva djece, jedine manifestacije u Hrvatskoj posvećene isključivo filmskom stvaralaštvu osnovnoškolaca.
Učenici su najprije upoznati s ciljem aktivnosti i s onim što se od njih očekuje nakon aktivnosti.
TIJEK AKTIVNOSTI:
CILJ |
Ukazati na prednosti, ali i opasnosti koje nam je donijelo korištenje interneta. |
ISHODI |
OČEKIVANI ISHODI: OŠ HJ A.4.1. Učenik razgovara i govori u skladu s komunikacijskom situacijom. OŠ HJ C.4.1. Učenik izdvaja važne podatke koristeći se različitim izvorima primjerenima dobi. OŠ HJ C.4.2. Učenik razlikuje elektroničke medije primjerene dobi i interesima učenika. osr B.2.2. Razvija komunikacijske kompetencije. osr C.2.1. Razlikuje sigurne od nesigurnih situacija u zajednici i opisuje kako postupiti u rizičnim situacijama. uku A.2.3. 3. Kreativno mišljenje Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema. goo A.2.1. Ponaša se u skladu s ljudskim pravima u svakodnevnom životu. B.2.1.A Razlikuje vrste komunikacije. B.2.1.B Prepoznaje i procjenjuje vršnjačke odnose. B.2.1.C Razlikuje vrste nasilja i načine nenasilnoga rješavanja sukoba. B.2.3.A Opisuje zdrave životne navike. C.2.1.C Prepoznaje opasnosti od pretjeranoga korištenja ekranom. uku A.2.1. 1.Upravljanje informacijama ikt A.2.3. Učenik se odgovorno i sigurno koristi programima i uređajima. ikt A.2.4. Učenik opisuje utjecaj tehnologije na zdravlje i okoliš. |
KORELACIJE |
Nastavni predmeti: Sat razrednika, Informatika Međupredmetne teme: GOO, OiSR, UKU, IKT |
UZRAST |
Učenici 4. b razreda |
IZVORI |
|
POTREBNI MATERIJALI |
računalo, zvučnici, projektor, internetska mreža, papiri i flomasteri |
TRAJANJE |
listopad – studeni 2020. |
Učenici su prije ovog sata napravili mali intervju sa svojim starijim ukućanima. Istraživali su kako je izgledao život prije računala, smartphone-a, interneta. Učenici/e se u svom intervjuu fokusirali na dva pitanja:
Što nam je suvremena tehnologija donijela, a da ti je žao da toga nije bilo tijekom tvog odrastanja?
Što nam je suvremena tehnologija donijela, a da ti je drago da toga nije bilo tijekom tvog odrastanja?
Stariji ukućani uz svoje odgovore su priložili neke fotografije i druge dokaze. Nakon odrađenoga zadatka učenici su svoje materijale priložili u Wakelet i tako je nastala naša mala istraživačka kolekcija. (riječ WAKELET povezati s linkom https://wke.lt/w/s/RfgPXA )
Nakon što su zajednički prokomentirali uratke u nastavku su se fokusirali na opasnosti koje nam je donijela suvremena tehnologija – točnije korištenje interneta, pametnih telefona i računala. Zatim pogledali film NAŠ ONLINE ŽIVOT, O KOJEM RODITELJI TREBAJU ZNATI koji je snimila Medijska grupa OŠ Dalj.
Nakon odgledanog filma s učenicima se komentiralo o opasnostima na Internetu, neprimjerenim sadržajima, izloženost cyberbullyingu, pretjerana upotreba interneta…
Nakon komentiranja učenici su pristupili online anketi.
Na kraju su odgovorili na naslov ovog filma - Zašto roditelji trebaju znati za naš online život?
Za učenike |
• skole.hr |
• http://enciklopedija... |
• Portal za udaljeno u... |
• Odlikaši |
• Klokan bez granica |
• e-lektire |
• http://www.edu.hr/ |
• Hrvatski pravopis |
Časopisi |
Za učitelje |
ostalo |
UPISI U SREDNJU ŠKOLU |